Felix Felicis! CZ/SK Harry Potter RPG
http://felixfelicis.cz/forum/

Herní karta - předloha
http://felixfelicis.cz/forum/viewtopic.php?f=10&t=45
Stránka 1 z 1

Autor:  Admin [ stř 15. srp 2012 20:52:02 ]
Předmět příspěvku:  Herní karta - předloha

Před založením postavy si, prosím, důkladně přečtěte reálie a pravidla vypsaná na webu. Mnoho otázek pokládaných na chatu vychází pouze z jejich neznalosti. Veškeré informace o schopnostech postavy a odkazy na seznamy kouzel a lektvarů se nacházejí tam!


Důležité!
Zvláštní schopnosti - nitrozpyt, nitrobrana, zvěromagie, metamorfomagie, lykantropie atd. - si můžete u starších studentů a profesorů zapsat pouze s povolením vedení hry.


# Předlohu si překopírujte do nového tématu (nazvaného celým jménem vašeho herního charakteru) v sekci Registrace nové postavy a vyplňte dle instrukcí, které najdete na hlavním webu v sekci "Registrace postavy". Poté vyčkejte na vyjádření Admin teamu, zda byla vaše postava přijata do hry - v opačném případě prosím poupravte svou kartu dle jejich pokynů (změny v obsahu karty během přijímacího procesu označujte pro lepší přehlednost tučně). Po přijetí do hry si prosím odkaz na svou herní kartu vložte do podpisu.

Nezapomeňte si během hry udržovat svou herní kartu aktualizovanou. Provedete-li v kartě během hry nějaké významné změny (např. vzhledové,...), okomentujte svou kartu, aby byli spoluhráči upozorněni.#

Protože se nám ve hře nastřádalo nemalé množství kouzelníků z čistokrevných rodin, nebude do hry vpuštěna žádná další čistokrevná postava, která by nebyla pokrevně spřízněna s již existujícími rodinami současných hráčů. Hráči nekoušou, stačí je oslovit v chatu nebo soukromou zprávou, a domluvit se s nimi na příbuzenství vašich postav. Výjimku tvoří zahraniční rody po domluvě s vedením hry.
Omlouváme se za toto omezení, ale jistě chápete, že pokud máme udržet zdání, že je čistokrevnost něco výjimečného, nemůžeme tu mít stovky čistokrevných rodů.
Rodiny označené hvězdičkou jsou v současné době nedostupné.
Seznam čistokrevných rodů s odkazy na profily rodin
| +
Howells* + Nott*, Aeth
Van Helmont*
Gall
Harrington* + Clarer
Aldwinckle
Morgenstern
Olsson
Palmer (Jane)
Blanc + Fassanber
Tinkerbell
Morgan
Hayes + Carlyle, Leland
Hernandéz
Olšenko
Udinov*
McTavish
Hart
Osborn
Lockheart*
Tremlett
Pärnoja
King + Fulton, Pratt
Bane + Thompson
Bailey* (Riley)
McLarken*
McKay*
Tyers
Rose
Dawson
Sterling
de Bray
O'Keefe
Aubrey
Thornton
Ravengood + Jones
Greyburn
Shears
Tilney*
Beamont

Co se týče faceclaimů (tj. herců, které máte pro své postavy a jejich příbuzné/kamarády jako předlohu vzhledu), zapište je po přijetí, prosím, pomocí komentáře (ctrl+shift+m) do seznamu níže (na konec, neberte ohledy na abecedu). Zároveň zde můžete vyhledávat, zda jsou vámi pochtívané faceclaimy volné nebo obsazené a zamlouvat si faceclaimy předem (na omezenou dobu).
!Zabrané faceclaimy - odkaz!



Předlohy karet postav

Na fóru je v současné době možnost založit si téměř jakoukoliv postavu s výjimkou studentů druhého až pátého ročníku. Větší omezení se týká pouze nově příchozích hráčů, kteří si musí celkový výběr zasloužit svou aktivitou ve hře.

Noví hráči mají na výběr tyto kategorie:

student prvního ročníku - předloha karty
student šestého nebo sedmého ročníku - předloha karty
vyučující praktikant (profesor) - předloha karty

Hráči, kteří už tu nějakou dobu hrají a mají povolenou další postavu, mají na výběr mimo výše uvedených ještě tyto kategorie:

dítě (do zahájení školní docházky) - předloha karty
dospělý kouzelník - předloha karty
moták/mudla - předloha karty
domácí skřítek - předloha karty

Autor:  Admin [ úte 01. lis 2016 15:37:58 ]
Předmět příspěvku:  Předloha karty studenta prvního ročníku

PŘEDLOHA KARTY PRVÁKA

Jméno: mělo by odpovídat původu a národnosti postavy, neexistující jména a jména postav z HP univerza nejsou povolena

Kolej: vyplňujete až po zařazovací slavnosti

Ročník: první / I. / 1.

Datum narození: pro šk. rok 82/83 je to v rozmezí 1. 9. 1970 - 31. 8. 1971

Národnost:

Původ: může být kouzelnický čistokrevný, kouzelnický nečistokrevný, smíšený, mudlovský

Vzhled: taková pomůcka pro výšku, pokud ji nutně potřebujete v cm - chlapci 11let: 134-160cm, průměr cca 146cm [graf]; dívky 11let: 134-161cm, průměr cca 148cm [graf]

Povaha:

Rodina:

Historie:

Hůlka: pro hůlku si musíte zajít na Příčnou ulici

Vrozený talent: Do začátku má každá postava dva talentové body, které lze uplatnit následujícím způsobem: Pokud chci, aby má postava vynikala např. v Přeměňování, napíšu si do příslušné kolonky (Vrozený talent) v kartě Přeměňování +1. Tato volba je neměnná a postavě zůstává, body nelze přesouvat. V praxi to pak znamená, že pokud použiju kouzlo, které patří do kategorie přeměňovacích kouzel, smím si k hodu připočítat bonus +1. Body nemusíte nutně utratit hned na začátku, můžete tak učinit kdykoliv během hry. Platí však, že ke kategorii smíte přidělit vždy jen jeden bod. V seznamu kouzel je v závorce vždy uvedeno, do které kategorie dané kouzlo spadá. Pokud kategorie není uvedena, na kouzlo se žádný bonus nevztahuje.

Schopnosti: vyplňujete až po získání nějaké schopnosti

Lektvary: vyplňujete až po naučení lektvarů

Kouzla: vyplňujte až po naučení kouzel

Inventář: vyplňujete až po získání nějakého předmětu ze hry

Do karty si můžete dle libosti přidat i další informace jako jsou zajímavosti, známé postavy, NPC (s mírou), atd.. Pro přijetí karty je ale nutné vyplnit všechny povinné kategorie, u vzhledu, povahy a historie jde o souvislý text o délce nejméně deseti řádků.

Autor:  Admin [ úte 01. lis 2016 15:39:02 ]
Předmět příspěvku:  Předloha karty staršího studenta

PŘEDLOHA KARTY STARŠÍHO STUDENTA

Jméno: mělo by odpovídat původu a národnosti postavy, neexistující jména a jména postav z HP univerza nejsou povolena

Kolej: jakákoliv bradavická kolej

Ročník: šestý nebo sedmý

Datum narození: musí odpovídat věkem ročníku

Národnost:

Původ: může být kouzelnický čistokrevný, kouzelnický nečistokrevný, smíšený, mudlovský

Vzhled:

Povaha:

Rodina:

Historie:

Hůlka: hůlku si vymýšlíte sami, délka je v rozmezí 8-15 palců

Vrozený talent: Do začátku má každá postava dva talentové body, které lze uplatnit následujícím způsobem: Pokud chci, aby má postava vynikala např. v Přeměňování, napíšu si do příslušné kolonky (Vrozený talent) v kartě Přeměňování +1. Tato volba je neměnná a postavě zůstává, body nelze přesouvat. V praxi to pak znamená, že pokud použiju kouzlo, které patří do kategorie přeměňovacích kouzel, smím si k hodu připočítat bonus +1. Body nemusíte nutně utratit hned na začátku, můžete tak učinit kdykoliv během hry. Platí však, že ke kategorii smíte přidělit vždy jen jeden bod. V seznamu kouzel je v závorce vždy uvedeno, do které kategorie dané kouzlo spadá. Pokud kategorie není uvedena, na kouzlo se žádný bonus nevztahuje.

Schopnosti: přemisťování plus další schopnosti dle uvážení podle vzoru:
Létání 1 + Lektvary 10
Létání 10 + Lektvary 1
Létání 5 + Lektvary 5
(Případně menší hodnoty nebo jiný poměr dle libosti hráče, např 2:8 atd.)
Studenti šestého ročníku mají k dispozici 7 bodů, které si mohou dle libosti přidělit buď k létání nebo k lektvarům, maximální počet u jedné kategorie však nesmí přesáhnout pět bodů.
Studenti sedmého ročníku mají k dispozici 9 bodů, maximální počet v jedné kategorii nesmí přesáhnout sedm bodů.
Sem patří i speciální schopnosti jako nitrozpyt, nitrobrana, zvěromagie, atd. - musí být povoleno adminem.


Lektvary: Počet naučených lektvarů se odvíjí od výše Lektvarů (schopnost lektvarů 1-3 = 5 naučených lektvarů, 3-4 = 6, 5-6 = 7, 7-8 = 8, 9 = 9, 10 = 10). Lektvary si vybíráte ze seznamu v lexikonu - odkaz.

Kouzla: Všichni starší studenti mají do základu set pěti 100% úspěšných kouzel, na které si nemusí házet kostkou: lumos/nox, wingardium leviosa, alohomora, expecto patronum, accio. Dále si mohou zvolit až 5 kouzel na úrovni 3 a 10 kouzel na úrovni 2. Kletby, které se nepromíjí, vynechte. Seznam kouzel naleznete zde - odkaz.
Pokud si zvolíte u Lektvarů hodnotu 6 nebo 7, zapište si do seznamu kouzel navíc Scarpinovo odhalovací kouzlo na určení složení jedu (Specialis revelio) na 1.úrovni (Lektvary 8 = 2.úroveň; Lektvary 9 = 3.úroveň; Lektvary 10 = automatický úspěch při seslání kouzla)
.

Inventář: vyplňujete až po získání nějakého předmětu ze hry

Do karty si můžete dle libosti přidat i další informace jako jsou zajímavosti, známé postavy, NPC (s mírou), atd.. Pro přijetí karty je ale nutné vyplnit všechny povinné kategorie, u vzhledu, povahy a historie jde o souvislý text o délce nejméně deseti řádků.

Autor:  Admin [ úte 01. lis 2016 15:39:59 ]
Předmět příspěvku:  Předloha karty praktikanta/profesora

PŘEDLOHA KARTY PRAKTIKANTA/PROFESORA

Jméno: mělo by odpovídat původu a národnosti postavy, neexistující jména a jména postav z HP univerza nejsou povolena

Vystudovaná škola/kolej: jakákoliv existující kouzelnická škola

Profese:

Vyučovaný předmět/y:

Datum narození:

Národnost:

Původ: může být kouzelnický čistokrevný, kouzelnický nečistokrevný, smíšený, mudlovský

Vzhled:

Povaha:

Rodina:

Historie:

Hůlka: hůlku si vymýšlíte sami, délka je v rozmezí 8-15 palců

Vrozený talent: Do začátku má každá postava dva talentové body, které lze uplatnit následujícím způsobem: Pokud chci, aby má postava vynikala např. v Přeměňování, napíšu si do příslušné kolonky (Vrozený talent) v kartě Přeměňování +1. Tato volba je neměnná a postavě zůstává, body nelze přesouvat. V praxi to pak znamená, že pokud použiju kouzlo, které patří do kategorie přeměňovacích kouzel, smím si k hodu připočítat bonus +1. Body nemusíte nutně utratit hned na začátku, můžete tak učinit kdykoliv během hry. Platí však, že ke kategorii smíte přidělit vždy jen jeden bod. V seznamu kouzel je v závorce vždy uvedeno, do které kategorie dané kouzlo spadá. Pokud kategorie není uvedena, na kouzlo se žádný bonus nevztahuje.

Schopnosti: přemisťování plus další schopnosti dle uvážení podle vzoru:
Létání 1 + Lektvary 10 + 10 naučených lektvarů
Létání 10 + Lektvary 1 + 5 naučených lektvarů
Létání 5 + Lektvary 5 + 7 naučených lektvarů
(Případně menší hodnoty nebo jiný poměr dle libosti hráče, např 2:8 atd.)
Sem patří i speciální schopnosti jako nitrozpyt, nitrobrana, zvěromagie, atd. - musí být povoleno adminem.


Lektvary: Počet naučených lektvarů se odvíjí od výše Lektvarů (schopnost lektvarů 1-3 = 5 naučených lektvarů, 3-4 = 6, 5-6 = 7, 7-8 = 8, 9 = 9, 10 = 10). Lektvary si vybíráte ze seznamu v lexikonu - odkaz.

Kouzla: Všichni budoucí profesoři mají do základu set pěti 100% úspěšných kouzel, na které si nemusí házet kostkou: lumos/nox, wingardium leviosa, alohomora, expecto patronum, accio. Dále si mohou zvolit až 5 kouzel na úrovni 3 a 10 kouzel na úrovni 2. Kletby, které se nepromíjí, vynechte. Seznam kouzel naleznete zde - odkaz.
Pokud si zvolíte u Lektvarů hodnotu 6 nebo 7, zapište si do seznamu kouzel navíc Scarpinovo odhalovací kouzlo na určení složení jedu (Specialis revelio) na 1.úrovni (Lektvary 8 = 2.úroveň; Lektvary 9 = 3.úroveň; Lektvary 10 = automatický úspěch při seslání kouzla)
Pokud vaše postava ovládá nitrozpyt, zapište si do seznamu automaticky úspěšných kouzel formuli Legilimens.


Inventář: vyplňujete až po získání nějakého předmětu ze hry

!Profesoři i praktikanti si mohou zapsat do naučených kouzel/lektvarů veškerá kouzla nebo lektvary, které ve své hodině odučí, plus mají k sesílání kouzla patřícího do jejich předmětu (vaření lektvaru) +1 bonusový bod navíc.!

Do karty si můžete dle libosti přidat i další informace jako jsou zajímavosti, známé postavy, NPC (s mírou), atd.. Pro přijetí karty je ale nutné vyplnit všechny povinné kategorie, u vzhledu, povahy a historie jde o souvislý text o délce nejméně deseti řádků.

Autor:  Admin [ úte 01. lis 2016 15:40:50 ]
Předmět příspěvku:  Předloha karty dítěte

PŘEDLOHA KARTY DÍTĚTE

Jméno: mělo by odpovídat původu a národnosti postavy, neexistující jména a jména postav z HP univerza nejsou povolena

Datum narození:

Národnost:

Původ: může být kouzelnický čistokrevný, kouzelnický nečistokrevný, smíšený, mudlovský (nebo přímo mudla či moták - pak nevyplňujete nic souvisejícího s magickými schopnostmi)

Vzhled: taková pomůcka pro výšku, pokud ji nutně potřebujete v cm - chlapci [graf]; dívky [graf]

Povaha:

Rodina:

Historie:

Vrozený talent: vyplňujete nejdříve ve chvíli, kdy se u postavy projeví magické schopnosti

Schopnosti: Magicky nadané děti se mohou naučit létat na koštěti pod dozorem dospělého, na létání nadaného kouzelníka ještě před zahájením školní docházky. To samé platí o lektvarech.

Inventář: vyplňujete až po získání nějakého předmětu ze hry

Rok před nástupem do Bradavic si, prosím, kartu rozšiřte o kolonky v kartě studenta prvního ročníku. Mudlové a motáci samozřejmě nemusí.
Do karty si můžete dle libosti přidat i další informace jako jsou zajímavosti, známé postavy, NPC (s mírou), atd.. Pro přijetí karty je ale nutné vyplnit všechny povinné kategorie, u vzhledu, povahy a historie jde o souvislý text o délce nejméně pěti řádků.

Autor:  Admin [ úte 01. lis 2016 15:41:55 ]
Předmět příspěvku:  Předloha karty dospělého kouzelníka

PŘEDLOHA KARTY DOSPĚLÉHO KOUZELNÍKA

Jméno: mělo by odpovídat původu a národnosti postavy, neexistující jména a jména postav z HP univerza nejsou povolena

Vystudovaná škola/kolej: jakákoliv existující kouzelnická škola

Profese: inspirace zde - odkaz

Datum narození:

Národnost:

Původ: může být kouzelnický čistokrevný, kouzelnický nečistokrevný, smíšený, mudlovský

Vzhled:

Povaha:

Rodina:

Historie:

Hůlka: hůlku si vymýšlíte sami, délka je v rozmezí 8-15 palců

Vrozený talent: Do začátku má každá postava dva talentové body, které lze uplatnit následujícím způsobem: Pokud chci, aby má postava vynikala např. v Přeměňování, napíšu si do příslušné kolonky (Vrozený talent) v kartě Přeměňování +1. Tato volba je neměnná a postavě zůstává, body nelze přesouvat. V praxi to pak znamená, že pokud použiju kouzlo, které patří do kategorie přeměňovacích kouzel, smím si k hodu připočítat bonus +1. Body nemusíte nutně utratit hned na začátku, můžete tak učinit kdykoliv během hry. Platí však, že ke kategorii smíte přidělit vždy jen jeden bod. V seznamu kouzel je v závorce vždy uvedeno, do které kategorie dané kouzlo spadá. Pokud kategorie není uvedena, na kouzlo se žádný bonus nevztahuje.

Schopnosti: přemisťování plus další schopnosti dle uvážení podle vzoru:
Létání 1 + Lektvary 10 + 10 naučených lektvarů
Létání 10 + Lektvary 1 + 5 naučených lektvarů
Létání 5 + Lektvary 5 + 7 naučených lektvarů
(Případně menší hodnoty nebo jiný poměr dle libosti hráče, např 2:8 atd.)
Bystrozoři si automaticky zapisují nitrozpyt a nitrobranu.


Lektvary: Počet naučených lektvarů se odvíjí od výše Lektvarů (schopnost lektvarů 1-3 = 5 naučených lektvarů, 3-4 = 6, 5-6 = 7, 7-8 = 8, 9 = 9, 10 = 10). Lektvary si vybíráte ze seznamu v lexikonu - odkaz.

Kouzla: Všichni dospělí kouzelníci mají do základu set pěti 100% úspěšných kouzel, na které si nemusí házet kostkou: lumos/nox, wingardium leviosa, alohomora, expecto patronum, accio. Dále si mohou zvolit až 5 kouzel na úrovni 3 a 10 kouzel na úrovni 2. Kletby, které se nepromíjí, vynechte. Seznam kouzel naleznete zde - odkaz.
Pokud si zvolíte u Lektvarů hodnotu 6 nebo 7, zapište si do seznamu kouzel navíc Scarpinovo odhalovací kouzlo na určení složení jedu (Specialis revelio) na 1.úrovni (Lektvary 8 = 2.úroveň; Lektvary 9 = 3.úroveň; Lektvary 10 = automatický úspěch při seslání kouzla)
Pokud vaše postava ovládá nitrozpyt, zapište si do seznamu automaticky úspěšných kouzel formuli Legilimens
.

Inventář: vyplňujete až po získání nějakého předmětu ze hry

!Pro vystudované lékouzelníky platí, že si k hodu na léčivá kouzla a lektvary počítají +1 bonusový bod navíc. Kromě toho jim k seslání léčivého kouzla/umíchání léčivého lektvaru stačí přehodit hodnotu 7 (tj. léčivá kouzla a lektvary mají jakoby naučené). Obdobné pravidlo platí u vystudovaných bystrozorů – k hodům na kouzla z OPČM si připočítávají +1 bonusový bod navíc, k seslání OPČM kouzel jim stačí přehodit 7 (neplatí u kleteb, které se nepromíjejí!).!

Do karty si můžete dle libosti přidat i další informace jako jsou zajímavosti, známé postavy, NPC (s mírou), atd.. Pro přijetí karty je ale nutné vyplnit všechny povinné kategorie, u vzhledu, povahy a historie jde o souvislý text o délce nejméně deseti řádků.

Autor:  Admin [ úte 01. lis 2016 15:42:50 ]
Předmět příspěvku:  Předloha karty mudly/motáka

PŘEDLOHA KARTY MUDLY/MOTÁKA

Jméno: mělo by odpovídat původu a národnosti postavy, neexistující jména a jména postav z HP univerza nejsou povolena

Vystudovaná škola: jakákoliv existující nekouzelnická škola

Profese:

Datum narození:

Národnost:

Původ: mudla/moták

Vzhled:

Povaha:

Rodina:

Historie:

Inventář: vyplňujete až po získání nějakého předmětu ze hry

Do karty si můžete dle libosti přidat i další informace jako jsou zajímavosti, známé postavy, NPC (s mírou), atd.. Pro přijetí karty je ale nutné vyplnit všechny povinné kategorie, u vzhledu, povahy a historie jde o souvislý text o délce nejméně deseti řádků.

Autor:  Admin [ úte 01. lis 2016 15:43:35 ]
Předmět příspěvku:  Předloha karty domácího skřítka

PŘEDLOHA KARTY DOMÁCÍHO SKŘÍTKA

Jméno: mělo by odpovídat skřítkovskému původu

Profese: domácí skřítek ve službách kouzelníka nebo svobodný domácí skřítek

Datum narození:

Vzhled:

Povaha:

Rodina:

Historie:

Schopnosti: skřítkovská magie, přemisťování plus další schopnosti dle uvážení podle vzoru:
Létání 1 + Lektvary 10 + 10 naučených lektvarů
Létání 10 + Lektvary 1 + 5 naučených lektvarů
Létání 5 + Lektvary 5 + 7 naučených lektvarů
(Případně menší hodnoty nebo jiný poměr dle libosti hráče, např 2:8 atd.)


Inventář: vyplňujete až po získání nějakého předmětu ze hry

Domácí skřítek může vystudovat kouzelnickou školu a může provozovat některé profese, nicméně zde je to o domluvě s adminem.
Do karty si můžete dle libosti přidat i další informace jako jsou zajímavosti, známé postavy, NPC (s mírou), atd.. Pro přijetí karty je ale nutné vyplnit všechny povinné kategorie, u vzhledu, povahy a historie jde o souvislý text o délce nejméně deseti řádků.

Stránka 1 z 1 Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
http://www.phpbb.com/